• Română (România)
  • English (United Kingdom)
Instalati Flash Player pentru a putea vedea playerul.
  • Rezervări pentru concertele simfonice

    Rezervările la concertele simfonice se pot face pe site-ul nostru începând cu ziua de luni din săptămâna concertului.

  • Turul virtual al Ateneului Român

    Pentru turul virtual al Ateneului Român vă rugăm să apăsaţi AICI.tur_virtual_slide

  • În atenția publicului spectator,

    Accesul în sălile de spectacol ale Ateneului Român este permis până la ora începerii concertelor. După această oră, accesul se mai poate face DOAR la pauză. Mulțumim pentru înțelegere!

  • The Great Restoration Work of The Athenaeum

    coperta_cupola_ukEditura „Anima" a acceptat să realizeze pro bono traducerea volumului Marea refacere a Ateneului Român (1990-2003) în format electronic şi astfel, cu bucurie, anunţăm că volumul de excepţie The Great Restoration Work of The Romanian Athenaeum (1990-2003) poate fi accesat pe site-ul Filarmonicii „George Enescu" la adresa http://fge.org.ro/images/stories/publicatii/great_restoration.pdf

  • Informaţii despre bilete şi abonamente

    atheneublackPentru mai multe informaţii legate de bilete şi abonamente, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon:
    (+4) 021 315 6875
    Pentru orice alte informaţii vă rugăm să ne contactaţi la telefon: (+4) 021 315 2567

    De asemenea, vă invităm să ne urmăriţi şi prin intermediul paginilor de Facebook, Twitter și Instagram.

  • Caietele Filarmonicii "George Enescu"

    orga-1orga-2cupolarocupolaukcop refacereist
    Publicate de Editura Anima, Coordonator de colecţie: Cristina Sârbu

Stagiunea 2017 - 2018

Vă rugăm să vă asigurați că browser-ul dumneavoastră suportă Flash Player (descărcare AICI).

Vă rugăm să vă asigurați că nu aveți activată vreo aplicație pentru blocarea ferestrelor de tip pop-up.

Categoria a III-a de bilete = strapontine, scaune fără spătar.

Vă rugăm să vă abonaţi la newsletter

Prima pagina Presa/media Recital cameral vioară ...
Recital cameral vioară și chitară

Deosebit de interesanta sonor, combinatia dintre vioara si chitara este intotdeauna de mare succes mai ales atunci cand partiturile alese sunt semnate de mari compozitori ca Bach, Vivaldi, Veracini sau Corelli.

Stagiunea de marti seara
Marti, 30 Octombrie 2012, 19:00 - 20:00, Sala mica
Recital cameral
NATALIA COLOTELO PANCEC - vioară
MAXIM BELCIUG - chitară

Program:
Francesco Maria Veracini
Largo din Sonata op. 2, nr. 6
Arcangelo Corelli
Sonata op. 5, nr. 8
Gottfried Finger
Sonata
Johann Sebastian Bach
Adagio din Cantata BWV 156
Pietro Locatelli
Sonata
Antonio Vivaldi
Sonata

Recital organizat în colaborare cu Radio România Muzical

Membră în cadrul partidei de vioara I în orchestrele simfonica şi de cameră ale Filarmonicii “George Enescu” din Bucureşti Natalia Colotelo Pancec are o frumoasa experienta si in domeniul muzicii de camera ca membră a Cvartetului Noblesse. A fost eleva a Liceului “Dinu Lipatti” din Bucuresti, apoi studenta la Universitatea Naţională de Muzică din Bucureşti clasa maestrului Daniel Podlovschi. Din anul 2010 este doctor în muzică, urmare a susţinerii tezei de doctorat “Probleme de interpretare în literatura muzicală pentru vioară solo”, conceputa sub îndrumarea prof. univ. dr. Nicolae Brînduş. A aparut deseori in recitaluri camerale in tara si in strainatate.

Maxim Belciug este– aşa cum aprecia Virgill Oprina într-o recenzie publicată în 2009 – ”un nume cunoscut în lumea specială a chitarei autohtone. Neobosit, implicat în multe proiecte fie ca solist, fie alături de alti artişti – instrumentişti sau cântăreţi – dintre care mulţi îi datorează afirmarea, domnia-sa a reuşit cu discreţie să-şi clădeasca de-a lungul anilor o solidă reputaţie de promotor al unui tip de act artistic bazat pe sinceritate şi altruism. Îndrăgostit nu doar de chitară, ci mai ales de frumuseţea muzicii ce poate fi împărtăşită cu acest instrument”, Maxim Belciug caută mereu ”acel repertoriu care nu face apel la chitaristica eclatantă ce eşuează nu de puţine ori într-o sterilă gimnastică a extremelor, şi reuşeşte un lucru destul de rar întâlnit. Şi anume asumarea cu naturaleţe a adevăratei condiţii de muzician. Adică a acelui om care, copleşit de dragostea pentru muzică şi instrumentul căruia s-a dedicat, are ca unic scop al actului său artistic aducerea către public a sentimentelor pe care le-a încercat la contactul cu o anumită piesă muzicală. Ascultându-l, ai senzaţia că e un om care îţi vorbeşte despre lucruri pe care le-ai trăit şi tu cândva, dar le-ai uitat.”