• Română (România)
  • English (United Kingdom)
Instalati Flash Player pentru a putea vedea playerul.
  • Rezervări pentru concertele simfonice

    Rezervările la concertele simfonice se pot face pe site-ul nostru începând cu ziua de luni din săptămâna concertului.

  • Turul virtual al Ateneului Român

    Pentru turul virtual al Ateneului Român vă rugăm să apăsaţi AICI.tur_virtual_slide

  • În atenția publicului spectator,

    Accesul în sălile de spectacol ale Ateneului Român este permis până la ora începerii concertelor. După această oră, accesul se mai poate face DOAR la pauză. Mulțumim pentru înțelegere!

  • The Great Restoration Work of The Athenaeum

    coperta_cupola_ukEditura „Anima" a acceptat să realizeze pro bono traducerea volumului Marea refacere a Ateneului Român (1990-2003) în format electronic şi astfel, cu bucurie, anunţăm că volumul de excepţie The Great Restoration Work of The Romanian Athenaeum (1990-2003) poate fi accesat pe site-ul Filarmonicii „George Enescu" la adresa http://fge.org.ro/images/stories/publicatii/great_restoration.pdf

  • Informaţii despre bilete şi abonamente

    atheneublackPentru mai multe informaţii legate de bilete şi abonamente, vă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon:
    (+4) 021 315 6875
    Pentru orice alte informaţii vă rugăm să ne contactaţi la telefon: (+4) 021 315 2567

    De asemenea, vă invităm să ne urmăriţi şi prin intermediul paginilor de Facebook, Twitter și Instagram.

  • Caietele Filarmonicii "George Enescu"

    orga-1orga-2cupolarocupolaukcop refacereist
    Publicate de Editura Anima, Coordonator de colecţie: Cristina Sârbu

Stagiunea 2017 - 2018

Vă rugăm să vă asigurați că browser-ul dumneavoastră suportă Flash Player (descărcare AICI).

Vă rugăm să vă asigurați că nu aveți activată vreo aplicație pentru blocarea ferestrelor de tip pop-up.

Categoria a III-a de bilete = strapontine, scaune fără spătar.

Vă rugăm să vă abonaţi la newsletter

Prima pagina Presa/media Concert de muzică veche ...
Concert de muzică veche cu Codex Trio Filip Ignac

Filarmonica “George Enescu” anunta prezenta la Bucuresti in cadrul Stagiunii de marti seara a formatiei de muzica veche Codex Trio Filip Ignac.

Formaţia Codex este specializată pe interpretarea autentică a muzicii baroce şi renascentiste din Transilvania şi Europa de est şi vest cu ajutorul instrumentelor de tip baroc: flaut travers baroc, flaut drept, shalmei, vioară barocă, violoncel baroc, viola da gamba, violone, cobză, lăută, clavecin şi instrumente de percuţie.
Ansamblul alcătuit din 3-11 membrii (în funcţie de programul prezentat) a realizat trei imprimări CD (în studioul Radio-Bucureşti şi Radio-Tg. Mureş) şi a participat cu multe concerte la festivalurile de prestigiu din ţară (Festivalul Internaţional a Muzicii de cameră din Braşov, Festivalul Muzicii Religioase din Tg. Mureş, Festivalul de Muzică Veche din Miercurea Ciuc, Sighişoara, Romexpo-Bucureşti şi concerte în cadrul stagiunilor ale filarmonicilor din ţară) şi peste hotare (Ungaria, Italia, Spania).
Conducătorul formaţiei este dr. Filip Ignác, cadru didactic la Facultatea de Muzică din Braşov.

Stagiunea de marţi seara
Marti, 06 Noiembrie 2012, 19:00 - 20:00 Sala mica
Recital de muzică veche
Variaţuni şi ornamente în muzica barocă

Codex Trio Filip Ignac
FILIP IGNAC CSABA - blockflöte
ALINA NAUNCEF - vioară barocă
CRISTIAN PAUL - clavecin
LAZAR ZSOMBOR - violoncel baroc
Program:
Georg Philipp Telemann
Sonata în fa major pentru blockflöte şi basso continuo
Riccardo Rogniono/ Thomas Créquillon
Ung gay bergier
Codicele Căianu
Ötödik tánc et variationes
Arcangello Corelli/ Johann Christian Schichardt
La Follia
Antonio Vivaldi
Concert în sol minor pentru blockflöte, vioară şi basso continuo

Recital organizat în colaborare cu Radio România Muzical

Biletele pentru concert se pot achizitiona de la casa de bilete a Ateneului Roman.
Program: Marti - Vineri 12:00 - 19:00
Sambata - Duminica 16:00 - 19:00
Telefon: 021.315.68.75

Muzicienii din formatia de muzica veche Codex Trio Filip Ignac au găsit întotdeauna o plăcere deosebita în a interpreta melodii cunoscute cu mici (sau mai multe) transformări, de a crea variante ornamentate sau chiar variaţiuni pe lucrările notate în partitură. Toate epocile muzicale sunt pătrunse de diferite tehnici de improvizaţie, de variaţiune şi de ornamentaţie.
În Renaşterea târzie apare o tehnică nouă de interpretare şi de compoziţie: diminutio sau divisio (= diviziune), prin care o lucrare muzicală existentă deja, utilizând această tehnică, devine o creaţie nouă.
Programul oferă o imagine despre aceste tehnici de ornamentare din barocul german, italian si transilvănean.